REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO KLASY PIERWSZEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
Prezydent Miasta Mielca informuje, że postępowanie uzupełniające do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec odbędzie się w dniach 1 lipca 2025 r. – 14 lipca 2025 r.
Harmonogram rekrutacji określa ZARZĄDZENIE NR 347/2025 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 22 stycznia 2025 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2025/2026 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz klas wyższych niż klasa I publicznych oddziałów sportowych i oddziałów mistrzostwa sportowego oraz klas VII publicznych oddziałów dwujęzycznych w szkołach podstawowych ogólnodostępnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Mielec.
(Zarządzenie nr 347/2025 z dnia 22 stycznia 2025 r. Prezydenta Miasta Mielca – Baza Aktów Własnych)
ETAPY | POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE |
Złożenie wniosku / zgłoszenia | 1 lipca 2025 r. -14 lipca 2025 r. |
Listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | 16 lipca 2025 r. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej | 16 lipca 2025 r. – 24 lipca 2025 r. |
Listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
25 lipca 2025 r. |
Rodzice kandydatów wypełniają zgłoszenie lub wniosek na elektronicznej platformie Urzędu Miejskiego w Mielcu – MOJE MIASTO.
Pierwszym krokiem po wejściu na stronę eurzad.um.mielec.pl jest ZALOGOWANIE SIĘ PROFILEM ZAUFANYM, następnie przechodzimy na zakładkę MOJE KONTO – EDUKACJA – REJESTRACJA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ, na której rodzic dokonuje zgłoszenia lub wypełnia wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły.
ZAKOŃCZENIE PROCESU WYMAGA PODPISANIA PROFILEM ZAUFANYM PRZEZ OBYDWOJE RODZICÓW.